بنابراین، شما می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید؟

کار به تنهایی می تواند چالش برانگیز باشد. شما ممکن است یک ایده کسب و کار درخشان داشته باشید، اما کمبود منابع برای اجرای ایده دارید. جدای از توسعه واقعی محصول یا خدمات شما، مشاوره، طراحی، کپی رایتینگ، عکاسی و فیلمبرداری وجود دارد - که به معنای دو چیز است: زمان و پول.

با توجه به اینکه هوش مصنوعی دائماً با سرعتی سریع در حال تکامل است، اکنون ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که می‌تواند به همه چیز از طراحی لوگو تا ساخت وب‌سایت کمک کند. – به نوبه خود، مقداری از استرس ناشی از راه‌اندازی یک کسب‌وکار را کاهش می‌دهد.

برای اینکه ببینم هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به من در راه‌اندازی یک تجارت کمک کند، تصمیم گرفتم یک ایده را آزمایش کنم. در این سناریو، من به شمال نیویورک نقل مکان می کنم تا زندگی جدیدی را به عنوان یک زنبوردار شروع کنم و یک تجارت عسل راه اندازی کنم. با استفاده از این ایده، ابزارهای محبوب هوش مصنوعی را با هفت حوزه تمرکز آزمایش کردم. اینها مطمئنا تنها ابزارهای موجود نیستند، اما من این موارد خاص را بر اساس توصیه ها، هزینه و سهولت استفاده انتخاب کردم.

این فهرست با استفاده از مشکلات رایجی که ممکن است یک صاحب کسب و کار تازه کار در فرآیند راه اندازی با آن مواجه شود، سازماندهی شده است. برای دیدن پاسخ هوش مصنوعی به این مشکلات به خواندن ادامه دهید.

 

یک ایده برای یک کسب و کار دارم و به کمک نیاز دارم.

بیایید با آن روبرو شویم - دوستان و خانواده همیشه بهترین افراد برای درخواست بازخورد نیستند. آنها به احتمال زیاد به شما خواهند گفت که ایده شما عالی است، اما در اشاره به هیچ نقصی ناکام خواهند ماند. من ایده خود را در ValidatorAI، یک مشاور تجاری رایگان و ایجاد شده توسط هوش مصنوعی که برای ارائه صحبت های واقعی به شما طراحی شده است، منتقل کردم. این طراحی شده است تا به هر گونه نقص در ایده درخشان شما که باید روی آن کار کنید، اشاره می کند، و همچنین توصیه هایی در مورد نحوه عملی کردن ایده شما ارائه می دهد.

هزینه: بازخورد رایگان است. با این حال، اگر می‌خواهید به مربیان، ویدیوهای مفید، یک کتاب الکترونیکی و یک Discord خصوصی دسترسی داشته باشید که بتوانید با سایر اعضا صحبت کنید، می‌توانید اشتراکی با مبلغ 5 دلار در ماه دریافت کنید.
تست: معلوم شد که ایده شرکت عسل من چند مانع بالقوه داشت. ValidatorAI به من گفت که با مقامات محلی خود در مورد هرگونه مقررات حاکم بر مشاغل زنبورداری صحبت کنم. و همچنین برخی از دانش صنعت چشمگیر را به نمایش گذاشت. از من پرسید که برای استفاده از زنبورداری برنامه ریزی کرده ام - که یک سوال عالی است، زیرا اگر قرار است زنبوردار شوم، احتمالاً باید تفاوت بین Langstroth، Top Bar و Warré را یاد بگیرم.

 

به یک نام تجاری و یک دامنه نیاز دارم.

انتخاب نام برای کسب و کار شما می تواند یک مشکل واقعی باشد. هنگامی که نامی را انتخاب می کنید، روی کارت ویزیت و بسته بندی چاپ می شود و حتی ممکن است در ویترین فروشگاه نمایش داده شود. NamingMagic نه تنها انتخاب یک نام، بلکه دیدن اینکه آیا دامنه مورد نظر شما در دسترس است یا خیر، آسان می کند. این ابزار توسط دو کارآفرین سابق ساخته شده است که ساعت ها به نام شرکت ها طوفان فکری اختصاص داده اند و می خواستند راه آسان تری را با فناوری زبان طبیعی GPT-3 بیابند. حتی اگر یکی از نام‌هایی را که ژنراتور می‌سازد انتخاب نکنید، اگر در حال تجربه یک بلوک خلاق هستید، می‌تواند ابزار مفیدی برای الهام گرفتن از آن باشد.

هزینه: رایگان
تست: اگر من توضیحات محصول خود (عسل با منبع محلی) و چند کلمه کلیدی (زنبوردار، عسل، مزرعه، زنبور عسل، محلی) را در NamingMagic وارد کنم، سه نام ایجاد می کند: مزارع زنبور عسل، عسل محلی Buzz Honey و Honeycomb Harvest. من می‌توانم با استفاده از دامنه‌های سبز رنگ ببینم که کدام یک برای استفاده در دسترس هستند. اگر هیچ یک از نام‌ها را دوست نداشتم، فقط می‌توانم برای گزینه‌های بیشتر، «Name My Startup» را دوباره فشار دهم.

 

مطالب بیشتر:

 

به یک لوگو نیاز دارم.

اگر مهارت های هنری نداشته باشید، احتمالاً به فکر استخدام یک طراح گرافیک برای طراحی لوگوی شرکت خود هستید. اما با LogoAi، شما مجبور نیستید. این ابزار مجموعه‌ای از آرم‌ها را بر اساس نام کسب‌وکار انتخابی، شعار، صنعت، طرح رنگ و سبک‌های فونت - همه در کمتر از یک دقیقه تولید می‌کند. در حین پیمایش در میان گزینه‌ها، می‌توانید آنها را سفارشی کنید تا زمانی که از طراحی نهایی لوگوی خود راضی باشید.

هزینه: بسته اصلی 29 دلار، بسته حرفه ای 59 دلار و بسته برند 99 دلار است. شما می توانید با بسته اولیه یک لوگو بسازید و دانلود کنید.
تست: این لوگو برای مزارع زنبور عسل تنها با وارد کردن نام شرکت، انتخاب یک پالت رنگی گرم (برای شادی، اشتیاق و خوشحالی، طبق توضیحات) و فونت "Slab" (آرم های شرکت هایی مانند سونی و ولوو نشان داده شده است) ایجاد شده است. به عنوان نمونه هایی از این فونت). صفحاتی از گزینه‌ها برای انتخاب وجود داشت، و من این گزینه را داشتم که ترفندهای خودم را ایجاد کنم. لوگوی کنار نام شرکت در ابتدا به شکل مربع بود، اما من به راحتی توانستم آن را به شش ضلعی تغییر دهم تا بیشتر حالت لانه زنبوری داشته باشد.

 

همچنین ببینید: کاربرد ابزار هوش مصنوعی Chat Gpt

 

در مورد طراحی وب سایت چطور؟

کاری که زمانی یک کار وقت گیر بود، اکنون در کمتر از 30 ثانیه قابل انجام است. نه واقعا. با Durable، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سه اطلاعات را وارد کنید: موقعیت مکانی خود، نوع کسب و کاری که راه اندازی می کنید و نام کسب و کارتان. تمام چارچوب های یک وب سایت، مخصوص شرکت شما را ایجاد می کند. پس از ایجاد یک حساب کاربری، می توانید آن را با لوگو و عکس های خود بیشتر سفارشی کنید.

تست: پس از وارد کردن عبارات «نیویورک»، «عسل» و «مزرعه‌های زنبور عسل»، Durable یک وب‌سایت برای من در کمتر از 30 ثانیه ایجاد کرد. تمام متن توسط هوش مصنوعی تولید شده است، اما بدیهی است که من مجبور شدم جملاتی را اضافه و حذف کنم تا مطمئن شوم که وب سایت دقیقاً شرکت من را توصیف می کند. همراه با تصاویر استوک بود، بنابراین برای انتخاب عکس‌ها، کتابخانه رسانه Durable را غربال کردم. من همچنین توانستم لوگوی خودم را به هدر اضافه کنم.


باید یک کپی رایتر استخدام کنیم.

لازم نیست. در حالی که برای تمام مطالب بازاریابی و فروش خود به کپی نیاز دارید - به توضیحات محصول، ایمیل ها، کپی وب، تبلیغات، پست های رسانه های اجتماعی و خبرنامه ها فکر کنید - راه ارزان تری با Craftly.AI وجود دارد. طبق وب‌سایت آن، این ابزار برای کپی‌نویسی توسط خلاقان شرکت‌هایی مانند فوربس، متا و GoDaddy استفاده می‌شود. بعلاوه، با یک سلام در بالای صفحه با خواندن "سلام انسان، ما چه می نویسیم؟" آسان است وانمود کنید که یک ربات کوچک به عنوان دستیار دارید - که به نوعی انجام می دهید.

هزینه: بسته شروع 29 دلار در ماه، بسته crafter 66 دلار در ماه است و قیمت بسته سازمانی بسته به اندازه شرکت متفاوت است.
تست: از Craftly.AI خواستم تا یک بیانیه مطبوعاتی درباره داشتن چادر مزارع زنبور عسل در جشنواره سیب Ithaca 2023 بنویسد. پس از توصیف مختصر آنچه می‌خواستم بگویم و بیان اینکه مخاطب چه کسی است، این ابزار سه بیانیه مطبوعاتی مختلف برای من تولید کرد. من فقط مجبور شدم جمله آخر را در این مورد تغییر دهم، زیرا در ابتدا گفته شده بود که مزارع زنبور عسل از سال 2003 در جشنواره شرکت کرده است، که نادرست است زیرا این یک تجارت جدید است. با این حال، این ابزار به تنهایی تمام اطلاعات مربوط به تاریخ و مکان جشنواره را پیدا کرد، به علاوه جزئیات خوبی را اضافه کرد. در اینجا انتشار است:
ایتاکا، نیویورک، 9/26-9/27 - مزارع زنبور عسل در جشنواره سیب ایتاکا 2023 چادری خواهند داشت، جایی که این تجارت انواع مختلف عسل را به فروش خواهد رساند. همچنین یک نمایش زنبور عسل به رهبری چند زنبوردار متخصص ما خواهد داشت. این نمایش نشان می دهد که چگونه عسل جمع آوری و فرآوری می شود و شرکت کنندگان می توانند انواع مختلف عسل تولید شده توسط مزارع زنبور عسل را بچشند.

جشنواره سیب ایتاکا یک رویداد سالانه است که برداشت محصول پاییزی را جشن می گیرد و شامل فعالیت های سیب، غذا، موسیقی و صنایع دستی است. جشنواره امسال در 26 و 27 سپتامبر در پارک استوارت در ایتاکا، نیویورک برگزار می شود. مزارع زنبور عسل برای دیدار با اعضای جامعه و جشن گرفتن با هم هیجان زده است.

 

همچنین ببینید: ChatGPT چیست و چرا اهمیت دارد؟

 

به عکس های حرفه ای نیاز دارم.

البته که انجامش میدی. هنگام فروش محصولات خود، می خواهید مطمئن شوید که خوب به نظر می رسند - ارائه همه چیز است. Mokker AI به شما کمک می کند تا پس زمینه عکس های محصولات خود را اضافه کنید تا در وب سایت شما و پست های رسانه های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسند. عکس‌های بی‌پایانی برای انتخاب وجود دارد – با گزینه‌هایی مانند «تخمه بتنی» و «اتاق ناهارخوری لندهاوس»، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام زیبایی‌شناسی به بهترین وجه با محصولات شما مطابقت دارد. با تصاویر حرفه ای و صیقلی، محصولات شما مطمئناً توجه خاصی را به خود جلب خواهند کرد.

هزینه: می توانید 20 عکس را به صورت رایگان در Mokker دریافت کنید. اما اگر عکس های نامحدود می خواهید، برنامه سالانه 6 دلار در ماه و برنامه ماهانه 9.99 دلار در ماه است.
تست: من از این عکس عمومی یک شیشه عسل استفاده کردم و آن را در سیستم قرار دادم. همزمان چهار پس‌زمینه مختلف تولید می‌کند و هر بار که دکمه «تولید» را فشار دهید، بیشتر پخش می‌شود. شما می توانید "Surprise Me" را انتخاب کنید یا می توانید از دسته های مختلف پس زمینه انتخاب کنید. پس‌زمینه‌های «میز چوبی» و «برگ‌های پاییزی» را انتخاب کردم زیرا احساس می‌کردم آن‌ها با زیبایی‌شناسی که با شرکتم به دنبال آن بودم، مطابقت دارند. توجه کنید که چگونه هر عکس حتی نور و سایه های مناسبی دارد تا واقعی به نظر برسد.

 

همچنین ببینید: طراحی سایت با پارسی کد

 

ویدیو های حرفه ای چطور؟

تو هم میتونی اون کار رو بکنی. با Synthesia می توانید با استفاده از هوش مصنوعی تنها در 15 دقیقه ویدیوهای حرفه ای ایجاد کنید. طبق وب سایت آن، این ابزار توسط شرکت هایی مانند آمازون و بی بی سی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند تا 80 درصد در وقت و بودجه شما صرفه جویی کند. علاوه بر این، در فهرست امسال فوربس از "AI 50" قرار گرفت. این ابزار برای تبلیغات ساده مفید است زیرا نیاز به تجهیزات ویدئویی و بازیگران حرفه ای را بی نیاز می کند.

هزینه: یک حساب شخصی 30 دلار در ماه هزینه دارد و هزینه یک حساب سازمانی بر اساس تعداد صندلی ها است.
تست: برای ایجاد یک ویدیو، ابتدا پس‌زمینه و آواتار را انتخاب کردم. من همچنین این گزینه را داشتم که هر لهجه‌ای را که می‌خواهم آواتار با آن صحبت کند انتخاب کنم. سپس، آن را با یک اسکریپت تغذیه کردم. در نتیجه، ویدیوی کوتاهی دریافت کردم که می‌توان آن را در طول جلسات آموزشی کارکنان پخش کرد. در حالی که احتمالاً ترجیح می‌دهم از افراد واقعی برای تبلیغات استفاده کنم، زیرا آواتار هنوز کمی حس رباتیک به آن دارد، فکر می‌کنم این ابزار برای ایجاد ویدیوهایی مانند این ویدیوی خوش آمدگویی کارمند به خوبی کار می‌کند.
نتیجه‌گیری: در حالی که هوش مصنوعی جایگزینی برای خلاقیت و نوآوری انسان نیست (این کسب‌وکار را برای شما شروع نمی‌کند)، مطمئناً می‌تواند هنگام شروع این سرمایه‌گذاری جدید کمکی به شما کند. و هزینه آن ارزان است - اگر همه این ابزارها را امتحان کنید،
باید در مجموع حدود 100 دلار بپردازید (اگرچه تعدادی از آنها هزینه های مکرر داشتند یا برای خدمات برتر بیشتر هزینه اضافی دریافت می کردند.)

مولد بازخورد باعث شد من به درستی این سوال را بپرسم که آیا من تمام اردک هایم را پشت سر هم برای کسب و کار نوپای عسل خود داشتم یا خیر. ابزارهای نام و لوگو نیز بسیار چشمگیر بودند. ابزارهای عکس، ویدیو و کپی نیز همینطور بودند، اگر در نظر بگیرید که چقدر ارزان و سریع عناصر اولیه را ایجاد کردند.

اما آیا دارایی های خلاقانه تولید شده توسط هوش مصنوعی... شاید کمی بیش از حد ساختگی به نظر می رسید؟ آیا من به عنوان یک صاحب کسب و کار از استفاده از تصاویر جعلی برای تبلیغ محصولاتم احساس راحتی می کنم؟ وقتی شروع به پرسیدن این سوالات کردم، از یک سوراخ خرگوش وجودی افتادم، اما بعد به خودم یادآوری کردم: همه مشاغل تکامل می یابند و بهبود می یابند. شاید در جایی پایین تر از سرمایه گذاری عسلی ام، درآمد کافی برای استخدام عکاسان و فیلمبرداران واقعی داشته باشم. اما تا آن زمان، این ابزارهای هوش مصنوعی شروع بدی نیستند.