Google Pigeon چیست؟

انتشار Pigeon منجر به یکی از بزرگترین تغییرات نتایج ارگانیک محلی و محلی گوگل تا به امروز شد. این به‌روزرسانی نام خود را توسط Search Engine Land، یک نشریه صنعتی که اطلاعات مستقیمی از Google در مورد قصد Pigeon دریافت کرده، داده شده است.

Pigeon برای نزدیک کردن الگوریتم جستجوی محلی گوگل به الگوریتم وب آنها و بهبود پارامترهای رتبه بندی بر اساس فاصله و مکان طراحی شده است. جامعه محلی SEO تغییرات روزانه را در رتبه‌بندی‌های محلی و محلی-ارگانیک برای هفته‌ها پس از عرضه Pigeon گزارش کرده است، از جمله جایگزینی گسترده سبک ۷ بسته‌ای قدیمی‌تر نتایج محلی با بسته‌هایی که فقط ۳ فهرست دارند.

 

همچنین ببینید: بهترین ابزار رنک سئو


نشانه های الگوریتم کبوتر

بیایید نگاهی به برخی از تغییرات عمده ای که به عنوان بخشی از به روز رسانی Pigeon رخ داده است بیندازیم:

     یکی از اهداف اعلام شده گوگل برای آپدیت کبوتر این بود که الگوریتم محلی خود را عمیق تر به الگوریتم وب سنتی خود متصل کند تا از صدها سیگنال رتبه بندی که در الگوریتم وب قرار می گیرند، به طور کامل استفاده کند. این پیوندهای جدید با الگوریتم وب بیشتر بر نیاز کسب‌وکارهای محلی به حضور قوی در وب ارگانیک به منظور رقابت برای رتبه‌بندی محلی تأکید کرد.

     در همان زمان، Pigeon دارای پیشرفت هایی در توانایی گوگل برای محاسبه فاصله و مکان کسب و کار محلی است. در بسیاری از موارد، به نظر می‌رسد که شعاع جستجو محدود شده است و به نفع کسب‌وکارهایی است که نزدیک‌ترین مکان فیزیکی جستجوگر هستند. به عنوان مثال، هنگام جستجوی درخواستی مانند "پیتزا سان فرانسیسکو"، کاربر در منطقه ساحل شمالی سانفرانسیسکو به جای نتایج در سطح شهر، نتایج محلی را دریافت می کند که به آن محله محدود شده است. ثبت میزان کامل تأثیرات Pigeon بر بسته‌های محلی کاملاً چالش برانگیز بود، زیرا نوسانات رتبه‌بندی برای هفته‌ها پس از به‌روزرسانی شایع بود، با برخی از سئوکاران محلی این نظریه که ممکن است Google مجموعه‌های نتایج متفاوتی را A/B آزمایش کرده باشد.

 

همچنین ببینید: آنالیز آنلاین سئو سایت

 

     با ترسیم مرزهای نقشه به شعاع باریک‌تری (چه به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Pigeon یا در نتیجه آزمایش همزمان A/B) پس از Pigeon، بسیاری از مشاغل ناگهان خود را خارج از بسته‌هایی که قبلاً در آن رتبه‌بندی می‌کردند، یافتند. چند سالی به جلو، گوگل به طور قابل ملاحظه‌ای در تعیین معیارهایی مانند فاصله بین جستجوگر و کسب‌وکار متخصص شده است، و Pigeon ممکن است به وضوح به عنوان گامی در این مسیر دیده شود.
     یکی از برجسته‌ترین نتایج Pigeon از دست دادن نتایج محلی 7 بسته‌ای بود (مجموعه‌های Google از 7 فهرست کسب و کار محلی که معمولاً هنگامی که جستجوی موتور جستجو دارای هدف محلی بود، مانند «پیتزا شیکاگو» یا «وکیل در دنور» نشان داده می‌شد. ”). در طول زمان، گوگل به‌طور پیوسته تعداد فهرست‌های کسب‌وکار محلی را که در بسته‌های نتایج محلی خود نمایش می‌دهد کاهش داده است، در ابتدا با 10 فهرست شروع کرد و در سال 2015، تقریباً در همه موارد به تنها 3 فهرست در هر بسته تغییر داد. Pigeon یک سال قبل از تغییر انبوه به بسته های 3 تایی عرضه شد و ممکن است در آینده به عنوان گامی در جهت پذیرش کامل این بسته های کوچک دیده شود. این کاهش اندازه بسته، بسیاری از کسب‌وکارها را از نتایج محلی خارج کرد، و بیش از پیش برای دیده شدن محلی در تلاش بودند.

     مانند بسیاری از به‌روزرسانی‌های Google، به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی Pigeon منجر به افزایش موقت فهرست‌های هرزنامه‌هایی شده است که به بسته‌ها راه می‌یابند و بر نقاط ضعف مهم الگوریتم محلی و همچنین نیاز به گزارش داوطلبانه نقض دستورالعمل‌های Google توسط مردم تأکید می‌کند. یکی از جنبه‌های ناامیدکننده کبوتر، ناتوانی مداوم و هنوز حل‌نشده Google در تمایز بین نام‌های کسب‌وکار قانونی و نام‌هایی که ویرایش شده‌اند تا حاوی کلمات کلیدی دقیق باشند، را احاطه کرده است. بسته‌های محلی حاوی نام‌های هرزنامه کسب‌وکار تکثیر شدند و کسب‌وکارهای منطبق با دستورالعمل‌ها را از بسته‌ها خارج کردند.

 

همچنین ببینید: استراتژی های اولیه سئو

 

حضور وب خود را ضد کبوتر کنید.

Pigeon یک چالش برای صاحبان مشاغل محلی است که به جای جریمه کردن اعمال بد، موضع Google را در مورد مرتبط بودن، با در نظر گرفتن برخی از عواملی که کسب‌وکارها کنترل کمی دارند یا هیچ کنترلی بر آنها ندارند، دوباره تعریف کرد.

به عنوان مثال، یک کسب و کار نمی تواند شعاع هایی را که گوگل در اطراف نقطه جستجوگر برای به دست آوردن نتایج بسته محلی می کشد، کنترل کند. حتی اگر رستورانی در سمت غربی شهر بهترین غذاخوری ها را ارائه دهد، ممکن است از نظر رتبه بندی بسته ها خوش شانس نباشد اگر انسان جستجوگر در سمت شرق شهر واقع شود. جنبه‌هایی از این دست را نمی‌توان توسط کسب‌وکار مدیریت کرد، اما خوشبختانه، عوامل دیگری را می‌توان برای موفقیت در یک منظره پس از کبوتر مدیریت کرد، از جمله:

  • تاکید بر سیگنال‌های سنتی و ارگانیک - لینک‌سازی هوشمند، انتشار محتوای استثنایی وب‌سایت و اعتبار دامنه در حال رشد، همگی از رتبه‌بندی ارگانیک محلی و محلی بالا پشتیبانی می‌کنند.
  • تاکید بر محتوای هایپرمحلی - ایجاد محتوای متنی، ویدئویی و تصویری که اتوبوس شما را مرتبط می کند.
  • عدم وجود یک محله یا منطقه محلی خاص، قدرت شما را به عنوان منبعی برای شعاع جستجوی محدود تقویت می کند.

 

     تأکید بر اصول اولیه سئوی محلی - رقابت در محیط 3 بسته به درست کردن همه چیز در یک چک لیست اولیه سئو محلی بستگی دارد. اقداماتی که باید انجام دهید شامل بهبود دقت و وسعت نقل قول‌های شما، حذف فهرست‌های تکراری، به دست آوردن بررسی‌های مطلوب و بسیاری از کارهای اساسی دیگر است. برندهای بزرگ باید به این کارهای اساسی توجه ویژه ای داشته باشند. نادیده گرفتن اجرای صحیح می‌تواند آنها را در رتبه‌بندی محلی برای صدها یا هزاران مکانشان باز دارد.

     گزارش هرزنامه - هنگامی که Google نمی تواند نتایج محلی خود را کنترل کند، می توانید کمک کنید. ابتدا، مطمئن شوید که دستورالعمل‌های Google را کاملاً می‌شناسید، و سپس با گزارش هرگونه تخلفی که با آن مواجه می‌شوید، اقداماتی را انجام دهید تا زمینه بازی برای همه مشاغل محلی یکسان شود. ممکن است Google همیشه بر اساس گزارش‌های شما عمل نکند، اما ارزش تلاش را دارد، به خصوص اگر کاهش رتبه یک هرزنامه ممکن است جایگاه بالاتری را برای کسب و کار شما آزاد کند. البته هرگز یک کسب و کار را فقط به این دلیل که متعلق به یک رقیب است گزارش نکنید. فقط فهرست‌هایی را گزارش کنید که دستورالعمل‌های Google را نقض می‌کنند.

 

همچنین ببینید: 8 استراتژی سئو برای افزایش رتبه سایت

 

حقایق دیگر در مورد الگوریتم کبوتر

  • Pigeon ابتدا در ایالات متحده منتشر شد، اما پس از آن در بریتانیا، کانادا و استرالیا در 22 دسامبر 2014 عرضه شد.
  • Pigeon توسط کارشناسان صنعت به عنوان بزرگترین رویداد الگوریتم محلی از زمان به روز رسانی ونیز در سال 2012 توصیف شد.