در این مقاله میخوانید:

10 افزونه پرکاربرد و ضروری وردپرس که هر سایت موفقی به آن نیاز دارد و حتما باید آن ها را نصب و فعال کند تا رشد خود را حس کند. البته نصب افزونه های اضافی و بیش از حد معمول، باعث کندی و افت سرعت سایت و عدم بازدید سایت می شد. وردپرس بهترین سیستم CMS منبع باز است که جهان در حال حاضر ارائه کرده است. اگر حداقل یک بار وردپرس را نصب یا استفاده کرده باشید، مطمئناً متوجه شده اید که هزاران افزونه دارد. این افزونه ها قابلیت های مختلفی را ارائه می دهند که وب سایت شما را حتی قدرتمندتر می کند. در نهایت، شما می توانید سایت وردپرس خود را به یک برنامه کاربردی برای انجام کارهایی که قبلا غیرقابل تصور بودند تبدیل کنید!

 

10 افزونه به شدت ضروری

1. Duplicator
2. WPForms
3. All in One SEO
4. MonsterInsights
5. SeedProd
6. Easy Digital Downloads
7. WPCode
8. WP Mail SMTP
9. Smash Balloon
10. EWWW Image Optimizer
11. Wordfence Security
12. WP Super Cache
13. WooCommerce

 

مشکل حل شد؟

بنابراین، این مقاله لیستی از مفیدترین و ضروری ترین افزونه های رایگان وردپرس در سال 2023 را برای وب سایت خود در اختیار شما قرار داد. ما اکثر برنامه هایی را که برای اولین بار وردپرس را روی سایت خود نصب می کنید، برای وب سایت خود نیاز خواهید داشت. به همین دلیل است که ما مفیدترین و همچنین رایگان را اضافه کرده ایم. این مطمئناً به شما کمک می کند تا بهترین استفاده را از نصب وردپرس خود داشته باشید.

اگر هنوز راضی نیستید، ما یک لیست افتخاری با پلاگین های ویژه داریم. شما باید آنها را بررسی کنید.

همچنین فراموش نکنید که نظر خود را به اشتراک بگذارید و افزونه های مورد علاقه خود را نیز ذکر کنید. اگر برای یک سایت عمومی وردپرس مفید به نظر می رسند، آنها را فهرست می کنیم.