در این مقاله میخوانید:

مرحله 1: نصب و فعالسازی افزونه Duplicator
ابتدا باید افزونه Duplicator را از مخزن افزونه های وردپرس دانلود کرده و نصب کنید. سپس آن را فعال کنید تا بتوانید از امکانات آن استفاده کنید.

مرحله 2: ایجاد بسته نصب آسان
پس از فعالسازی افزونه Duplicator، به قسمت Duplicator در منوی وردپرس بروید و بر روی گزینه Create New کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

مرحله 3: تنظیمات بسته نصب آسان
در این مرحله شما باید تمامی تنظیمات مربوط به بسته نصب آسان را انجام دهید. این تنظیمات شامل نام بسته، تنظیمات پایگاه داده، تنظیمات ذخیره فایل ها و ... است. پس از تنظیمات مورد نظر، بر روی گزینه Next کلیک کنید.

مرحله 4: ایجاد بسته نصب آسان
با تکمیل تنظیمات، شما می توانید بسته نصب آسان خود را ایجاد کنید. بر روی گزینه Build کلیک کنید تا این عملیات آغاز شود. پس از اتمام، یک پیغام با موفقیت ایجاد شدن بسته نصب آسان نمایش داده خواهد شد.

مرحله 5: دانلود بسته نصب آسان
حالا شما می توانید بسته نصب آسان خود را دانلود کنید. بر روی گزینه Installer و Package کلیک کنید تا فایل های مورد نیاز برای نصب را دانلود کنید.

مرحله 6: استفاده از بسته نصب آسان
حالا با داشتن بسته نصب آسان، شما می توانید آن را بر روی هاست جدید خود نصب کرده و وبسایت خود را به سادگی منتقل کنید. با ورود به آدرس دامنه خود و اجرای فایل Installer، مراحل نصب به سادگی انجام می شود.

مرحله 7: تکمیل نصب
پس از اجرای فایل Installer، شما باید مراحل نصب را تکمیل کنید. در این مرحله شما باید اطلاعات پایگاه داده و تنظیمات مربوط به وبسایت خود را وارد کنید تا نصب به درستی انجام شود.

با اجرای این مراحل، شما می توانید با استفاده از افزونه Duplicator، بسته نصب آسان خود را ایجاد کرده و وبسایت خود را به سادگی منتقل کنید. این افزونه به شما کمک می کند تا به راحتی وبسایت خود را به هاست جدید منتقل کنید و همچنین به عنوان یک پشتیبان گیر هم عمل می کند.